.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکر نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان به مناسبت سفر رياست جمهوري

سپاس و ستايش شايسته خدايي است كه عنايت نمود تا در مهر ماه سال نوآوري و شكوفايي شاهد تشريف فرمايي منادي مهرورزي و عدالت گستري دكتر احمدي نژاد در سرزمين عشق و حماسه و ايثار، گيلان هميشه بهار باشيم.

به گزارش شمال نیوز ، بي ترديد استقبال بي نظير و اعجاب انگيز مردم گيلان از رياست محترم جمهوري پرتلاش و خدمتگذار از سر شعور و درايت و آگاهي بوده نشانه سپاس مندي و قدرشناسي از زحمات و خدمات دولت نهم در ايران و گيلان و بيانگر استمرار نقش آفريني مردمان فهيم و متدين و ولايت دوست گيلاني است كه دشمنان و ياوه گويان با انگشت حيرت بر دهان، اشك حسرت بر گونه روان ساختند.

به يقين حضور دوباره و شكفتن مجدد نماد و منادي عدالتخواهي در دور دوم سفر، در سرزمين بزرگ مردم مبارزه با استكبار شهيد ميرزا كوچك جنگلي و نمايش حماسه عظيم حضوري از جنس وحدت همچون برگ زرين بر صفحه مبارزات مردم گيلان و چونان نشاني درخشان بر كتيبه ي سينه ها ضبط و ثبت خواهد شد.

شكوفايي مردان علم و عمل و تشكيل جلسه هيات دولت و به ثمر نشستن بيش از 200 مصوبه نويد گشايش درهاي ترقي و تعالي و پيام فردايي روشن و آينده اي زلال، پراميد و افتخار براي مردمي است كه سزاوار بهترين ها هستند.

در پايان برخود لازم مي دانيم از تمام گيلانيان، خانواده هاي محترم و معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران، روحانيت معظم، ائمه جمعه و جماعات، مديران، نيروهاي نظامي و انتظامي، دانش آموزان، فرهنگيان و دانشگاهيان، كارمندان و كارگران و كشاورزان، اصناف و بازاريان بويژه اصحاب رسانه و مطبوعات و صدا و سيما كه در خلق اين حماسه عظيم نقش موثري داشتند تقدير و تشكر نماييم.

اميدواريم در سايه الطاف بيكران حضرت حجت عجل ا... تعالي فرجه الشريف با انجام و اجراي مصوبات هرچه زودتر شاهد شكوفايي روز افزون گيلان در همه زمينه ها باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.378 seconds.